woensdag 22 februari 2017

Ingrid kaart


Hoi hoi lieve volgers,

Ik was het bijna, echt bijna vergeten om deze kaart 
hier op mijn blog te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Ingrid, de ondersteunende kracht 
van ons Crealies Design Team.
Zij is, zeg maar, Het welbekende Puntje op de i

Zij zorgt er altijd voor dat zo veel mogelijk 
taalfoutjes uit onze blogberichten verdwijnen.
Dat we niet vergeten onze creaties op Facebook en Pinterest te plaatsen
En zij zorgt er ook voor dat de door ons 
gemaakte creaties op de juiste plekjes op het internet en de 
Crealies winkel/blog verschijnen.

Ook is zij drukkies met de bevoorrading van de Crealies webwinkel en zij staat regelmatig achter de tafel tijdens de tentoonstellingen en op de beurs.

Tja, dan mag ik haar verjaardagskaart 
toch echt niet vergeten!!!
Ook niet bijna.....


Gebruikte materialen
Crème papier
Inkt: Frayed burlap
Embosingpoeder: Clea super fine en
Clear ultra thick

Stempels:
Branches van CraftEmotions
Tekst is van Deco Time
Bits & Pieces no. 54 van Crealies


Het viel mij op dat ik voor deze kaart maar heel weinig producten heb gebruikt.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik weet dat Ingrid een liefhebber
 is van de CAS kaarten.
CAS is de afkorting van Clean and Simple.
Ook van stempelkaarten is zij een groot fan.


Met de Bits & pieces stempel heb ik de drie vlakjes gemaakt.
Eerst de stempel be-inkten dan wat nat sprayen 
en daarna afdrukken op het papier.
Het vergt even wat oefening maar de effecten zijn erg mooi.

Feestelijke verjaardagsgroetjes, Anja

4 opmerkingen: