maandag 13 maart 2017

60 jaar....


Hallo lieve volgers,

Wat vind ik het fijn dat jullie weer even langs 
komen en mijn blog een bezoekje brengen.

Deze sta-kaart heb ik gemaakt voor de man van mijn vriendin.
Hij is afgelopen december 60 jaar geworden.
Dit is echt gebeurd ondanks dat hij het 
niet echt leuk vond. Ha ha 😉


Gebruikte materialen
Donker crème papier
Inkt: Vintage photo en Chipped sapphire
Perfect pearls: Heirloom gold (spray)
Embossingpoeder: Clear super fine
Embossingfolder: Hobby-idee 4058
Glitter glue: Donker blauw

Stansen
Duo Dies no. 33, 33 A, 37, 40 en 40A
Partz no. 13 en 16, Set of 3 no. 36
Tekststans no. 16 en 24 van Crealies

Stempels
Script van Kaisercraft
Hoekjes en lijnen van Craftsensations 16A


Het crème papier is gekleurd door met 
de inkt-pad direct over het papier te wrijven.
Ik was erg verrast, wat een gaaf effect zeg!
Toch heb ik het even wat besprayed met met water en perfect pearls.
En zie hier het resultaat.
Na het stempelen de kaart in elkaar gezet 
en het bloem en bladwerk erop bevestigd.


Ik wens jullie een zonnige en inspirerende week toe!

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten