zondag 4 juni 2017

Ziek Meisje....


Jeetje zeg, wat waren er veeeeel 
mensen ziek de afgelopen wintertijd.
Vaak niet 1 keer, 
nee......., wel 2 tot 3 keer.

Dus jullie begrijpen wel dat dan ook in de kaartenmaakwereld vele 
beterschapskaartjes gemaakt zijn.
En niet alleen door mij hoor 😊


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
Inkt: Chipped sapphire, Wilted violet 
en Broken china
Embossingpoeder: Silver super fine
Alchemey wax: Silver
XXL no. 8 van Crealies

Stempels
Flora & Fauna no. 16 van Kico Stamps
Beterschap van 't Scrapbook Atelier


Mijn vriendin die bleef ook maar tobben met het hoesten en proesten.
Vooral het hoesten koste veel energie en slaap.
Dus ben ik natuurlijk voor haar een beterschapskaart gaan maken.


De inktkleuren, en het benodigde water, 
zijn samen een hele mooie kleurcombi geworden.
En voor het maken/inkleuren van de 'bloemen' heb ik er ook wax bij gebruikt.
Wauw wat een mooi effect geeft dat zeg!


Ik hoop dat jullie je nu ook 
ietsie pietsie beter voelen ha ha ha

Creatieve beterschapsgroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten